یوآخیم لو: هیچ تیمی حاضر نیست بازنده بازی اول باشد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا،'یواخیم لو' شنبه شب بعد از كسب یك پیروزی شیرین در مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال در اولین بازی تیمش در مرحله گروهی جام ملت های اروپا، افزود: از عملكرد بازیكنانم بسیار راضی هستم، آنها در اولین بازی از نظر تاكتیكی بسیار خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: آنچه از همه چیز مهمتر است اینكه ما بازی اول را یك بر صفر بردیم و از نظر دفاعی هم خوب بودیم البته باید در مسابقات آینده از نظر هجومی هدفدار تر باشیم و فرصت های گلزنی بیشتری خلق كنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با بیان اینكه در این مرحله هر تیمی كه در بازی اول بازنده باشد كارش بسیار سخت خواهد بود،گفت: همیشه در بازی اول استرس و فشار بسیار بالاست و هیچ تیمی نمی خواهد بازنده بازی نخست باشد.

لو ،خاطرنشان كرد: گل 'ماریو گومز' هم برای خود او و هم برای تیم بسیار خوب و روحیه بخش بود.

وی درخصوص دیدار بعدی تیمش در مقابل هلند،گفت: ما معمولا در جام ملت ها و جام جهانی بازی دوم را باخته ایم، اما این دفعه شاید دومین بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

'پائولو بنتو' سرمربی تیم ملی پرتغال، اما بدشانسی را مهمترین عامل باخت تیمش دانست و گفت: ما تا دقایق پایانی بازی را كاملا در اختیار داشتیم و آلمانها به جز چند سانتر روی دروازه، هیچ شانسی نداشتند.

بنتو نتیجه ثبت شده برای این بازی را كاملا غیر عادلانه خواند و افزود: ما علاوه بر اینكه بدشناس بودیم در هدف گیری چارچوب دروازه نیز درست عمل نكردیم و در نتیجه تنبیه شدیم.

سرمربی تیم ملی پرتغال، گل تیم ملی آلمان را نیز ناشی از یك اتفاق و شانس دانست و گفت: گل را هم از روی بدشناسی خوردیم زیرا توپی كه بازیكن حریف سانتر كرد ابتدا توسط بازیكن ما منحرف شد و بعد روی سر گومز فرود آمد.

'فیلیپ لام'، كاپیتان تیم ملی آلمان با تایید سخنان سرمربی تیمش،گفت: پیروزی در مسابقه اول از نظر روحی بسیار مهم و با ارزش است.

لام افزود: ما در نیمه اول بازی را تحت كنترل داشتیم و اجازه ندادیم پرتغال فرصت های زیادی داشته باشد، اما در نیمه دوم كار برای ما سخت شد و آنها توانستند فرصت هایی را برای خود خلق كنند.

كاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان بازی های بعدی مقابل هلند و دانمارك را در این مرحله، مهم و حساس خواند و گفت: برای موفقیت باید سخت تلاش كنیم.

'نانی' هافبك تیم پرتغال نیز از بدشانسی به عنوان مهمترین عامل باخت تیمش نام برد و افزود: هنوز دو بازی دیگر مانده و فرصت های زیادی برای صعود از گروه خود داریم.

نانی با انتقاد شدید از داور بازی،گفت: داور در حق ما ظلم كرد و برای ما عادی شده كه در مقابل تیم های بزرگ شاهد این اشتباهات معنا دار باشیم.

'سامی خدیرا' ملی پوش آلمانی همبازی 'كریستیان رونالدو 'در باشگاه رئال مادرید، گفت: پیروزی در بازی اول بسیار مهم است، این یك بازی بسیار سنگین بود و دوندگی زیادی را می طلبید، در دقایق پایانی انرژی خود را از دست داده بودیم.

وی افزود: پرتغالی ها بسیار خوب خود را برای مقابله با ما آماده كرده بودند و در مسابقات آینده نیز شاهد بازی های خوب و آمادگی بالایی از این تیم خواهیم بود.

خدیرا در مورد دیدار بعدی تیمش در مقابل هلند،گفت: هلند شرایط سختی دارد و هیچ راه برگشتی در مقابل آنها نیست در نتیجه آنها فقط برای پیروزی تلاش می كنند.

وی افزود: مسابقه بعدی ساده تر از بازی امروز نحواهدبود و ما باید تمام نیروی خود را برای دیدار مقابل هلند بسیج كنیم.

'ژروم بوآتنگ' مدافع راست تیم ملی فوتبال آلمان كه وظیفه مهار كریستیان رونالدو مهاجم زهردار پرتغالی را برعهده داشت نیز در مورد این بازی،گفت: همه می دانند كه رونالدو در چه سطح عالی بازی می كند و نمی توان در تمام مدت بازی وی را مهار كرد.

بوآتنگ افزود: امروز تمام تیم در كار دفاعی به من كمك كردند تا بتوانیم برنامه های هجومی مهاجمان پرتغالی را خنثی كنیم.

دیدار تیم های فوتبال آلمان و پرتغال از گروه دوم چهاردهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا، شنبه شب با نتیجه یك بر صفر به سود آلمان به پایان رسید.

اروپام**2051** 1701 **1080**1597





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , کنسرت , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: